fbpx

Een sportieve ebike: Flyer Upstreet6

Zoef met hoge snelheid over het asfalt en geniet van de acceleratie, voel de wind in het gezicht, vermijd de drukke ochtendspits, rijd in stijl langs de files en voorkom stress en parkeerproblemen. De Flyer Upstreet6 staat symbool voor de nieuwe vorm van dagelijkse mobiliteit die steeds verder inburgert. Met deze fiets rij je op een efficiënte, actieve en duurzame manier van A naar B.

Sportieve speed pedelec

Deze snelle e-bike (speed pedelec, 45km/u) biedt pedaalondersteuning tot 45 kilometer per uur en is ontworpen voor het woon-werkverkeer. De achterwielmotor is krachtig en vrijwel geruisloos en zorgt zo voor een dynamische rit. De Flyer Upstreet6 is stijlvol vormgegeven met een strakke belijning en fraaie details, zoals het FIT D1 Display dat in de stuurpen is weggewerkt. Ook de FLYER FIB-batterij is volledig geïntegreerd. Deze heeft een capaciteit van 810 Wh en is daarmee geknipt voor grotere afstanden. De batterij levert een constant vermogen tijdens langere woon-werkritten en draait zijn hand niet om voor een extra ommetje. Het woon-werkverkeer was nog nooit zo plezierig.

Kenmerken van de nieuwe Flyer Upstreet6

Naafmotor TDCM HCA5-motor

De nieuwe naafmotor is extreem stil en dynamisch. Hij staat met een piekvermogen van 825 watt en een koppel van 37 Nm garant voor snelle acceleratie en een constante hoge snelheid.

Geïntegreerd FIT D1-display

Het grote FIT D1-display zit netjes geïntegreerd in de stuurpen. Het toont alle relevante rij-informatie op een duidelijke manier en biedt bovendien intelligente extra’s, zoals een navigatie- en fitnessfunctie.

FLYER FIB-810-batterij

De capaciteit van de nieuwe FLYER FIB (Fully Integrated Battery) is 810 Wh. Daarmee is de actieradius zeer groot. Bij het remmen of in de desbetreffende ondersteuningsmodus wint de motor energie die terugvloeit naar de batterij voor een nog grotere actieradius (recuperatie). Slim én eenvoudig: de batterij wordt zonder afdekking direct in de L-vormige onderbuis geplaatst. Die geïntegreerde oplossing is fraai en maakt het tevens gemakkelijk om de batterij erin te stoppen en eruit te halen. De batterij kan zowel op de e-bike als extern worden opgeladen.

In Long Life-modus laadt de batterij op tot slechts 80% van de capaciteit. Als er bij gebruik nog 20% van over is, krijgt de berijder automatisch een seintje dat hij de batterij moet opladen. Doordat in deze modus niet altijd de volledige batterijcapaciteit wordt gebruikt, kan de levensduur van de batterij toenemen.

Met geveerde voorvork

Voor meer comfort biedt deze fiets een geveerde vork.

Tagged

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *