NuVinci

NuVinci Cycling bevestigt partnership met iBike

Bij iBike zijn we superfier om geprefereerd retailpartner te zijn van NuVinci Cylcing.

NuVinci wat?

Wel NuVinci Cycling is een divisie van Fallbrook Technologies en onderdeel van een innovatief technologiebedrijf dat de revolutionaire NuVinci transmissie heeft ontwikkeld. Het bedrijf heeft wereldwijd meer dan 800 patenten in bezit. Deze transmissie zorgt ervoor dat je op je elektrische fiets automatisch en traploos kan schakelen. NuVinci Cycling staat bekend om zijn missie om mensen makkelijker te laten bewegen (We move people better).

Traploos schakelen?

Is net zo eenvoudig als het verdraaien van de volumeknop op een radio. Vergeet de dagen met zwaar schakelende of overspringende versnellingen. Zeg vaarwel tegen krakende kettingbladen: het revolutionaire NuVinci Optimized versnellingssysteem garandeert een ontspannen rit en een soepele, traploze overgang van de ene naar de andere versnelling met letterlijk niet meer dan een kleine polsbeweging.

De NuVinci transmissie is aanwezig in zowat 100 fietsmerken.

NuVinci Cycling selecteert 60 partners in Europa

NuVinci Cycling start met het ‘NuVinci Cycling Experience Partner’- programma. Hiervoor worden 60 retailers geselecteerd in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. De partners worden ondersteund met een programma van technische en verkooptrainingen, marketing, een onderling netwerk en een geavanceerd serviceproces.

iBike Antwerpen één van de partners

Marc Groven, eigenaar van iBike Antwerpen, is een van de Expercience Partners. Hij is blij dat hij deel uit mag maken van dit nieuwe partnerprogramma. “Het creëert meerwaarde voor zowel onze winkel als onze klanten. De technische- en verkooptraining met daarnaast de ondersteuning in marketing in de winkel en richting consumenten waren belangrijke redenen voor ons om onze samenwerking met NuVinci Cycling verder te versterken. De NuVinci Optimized-producten en het Experience Partner-programma maken onze winkel buitengewoon onderscheidend.”

NuVinci Cycling selecteert 60 retailpartners

Groei in stedelijke mobiliteit

“De gigantische groei op het gebied van stedelijke mobiliteit biedt buitengewoon interessante mogelijkheden voor hightech bedrijven ”, aldus het bedrijf achter NuVinci. “Onze plannen om nu nieuwe marktsegmenten aan te boren, zoals commerciële fietsen en meer sportieve toepassingen, geven mij erg veel vertrouwen in de toekomst van onze onderneming voor de lange termijn.”

Van B2B naar B2C

Zag je de reclame van NuVinci Cycling al?

NuVinci: “De direct op de consument gerichte campagne is de volgende stap in de ontwikkeling van NuVinci Cycling. Tot dusver hebben we vooral geopereerd als B2B-merk. De afgelopen jaren is ons marktaandeel flink gegroeid en nu wordt het tijd ons rechtstreeks te gaan richten op de consument. De ongeëvenaarde rijervaring en voordelen van de NuVinci-technologie zijn de redenen waarom consumenten onze producten verkiezen boven die van andere merken. Door ons verhaal te publiceren via de sociale media, free publicity en POS-kanalen, zorgen we ervoor dat we fietsers bereiken en dat komt uiteindelijk ten goede aan OEM’s, dealers en ons bedrijf.”

 

 

Tagged

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *